Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

You are splendit butterfly.

Έχω πίστη ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Και αυτή η πίστη μου σε αυτό το ιδανικό, σε αυτόν τον λόγο ύπαρξης μου αφαιρεί την ανησυχία και τον φόβο. Καμιά ανάσα στον κόσμο δεν είναι άσκοπη, και κανένας θάνατος στον κόσμο δεν ήταν ποτέ αναίτιος. Η λέξη είναι αξιοπρέπεια και το ιδανικό είναι η δικαιοσύνη. Όσο υπάρχουν αυτοί που σπέρνουν την δυστυχία στον κόσμο, τόσο θα υπάρχουν και αυτοί που θα αποζητούν ένα καλύτερο αύριο. Υπάρχουν όλοι αυτοί που διψάνε για δικαιοσύνη, για αξιοπρέπεια, και για ανθρωπιά, και το δείχνουν με κάθε λέξη και κάθε πράξη τους. Θα ήταν παράλογο εάν δεν ήταν μοναδικός μου στόχος να είμαι αδερφός τους αγαπημένος και φίλος τους. Θα ήταν παράλογο εάν δεν ήταν η μόνη μου αγωνία το να βρεθώ στο πλευρό τους, και μαζί τους στο πλευρό των κατατρεγμένων.
Όλα είχαν, έχουν και θα έχουν ένα λόγο που γίνονται.

Για την Rachel.




You are a splendid butterfly
It is your wings that make you beautiful
And I could make you fly away
But I could never make you stay
Υπόψιν: Υπάρχει κάτι που δεν πρέπει να σας ξεφύγει.
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου