Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

Λάθος Πλανήτης

Κάποιος άνθρωπος κάπου στον κόσμο πίνει μπύρα σε κάποιο Ροκαδικό, και χτυπιέται στα γρατζουνίσματα της Ηλεκτρικής κιθάρας... αυτός ο κάποιος δεν είμαι εγώ.
Κάποιος άλλος αυτή την περίοδο παίζει LARP (D&D ή Vampire)με την συνοδεία της κατάλληλης φωνής (Nightwish ή Epica)... ούτε αυτός δεν είμαι εγώ.
Κάποιος άλλος νοιώθει τους παλμούς της καρδιάς του καθώς ετοιμάζεται να παίξει καινούριο παιχνίδι στον υπολογιστή του... και όπως θα μαντέψατε και πάλι δεν μιλάω για εμένα.
Ίσως θα πρέπει να αποδεχθώ την μοίρα μου και να θεώρω μόνη μου διασκέδαση τα πέρα δώθε σε πορείες, και την κακόβουλη (ως συνήθως) κριτική πρωτοβουλιακών Δικαστών, και να ανταλλάζω μανιφέστα...

... μάλλον θα τινάξω τα χαλιά μου στον αέρα, να γεμίσω τον τόπο σκόνη.


Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου