Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

Σημειώσεις-Ένα ενδιαφέρον πείραμα.

Τον τελευταίο καιρό με προβληματίζει το θέμα των σημειώσεων. Στα ράφια της βιβλιοθήκης μου έχω μια τεράστια συλλογή από παλιά γεμάτα σημειωματάρια. Δεν ήταν τόσο πολύ προσωπικά ημερολόγια μου, (εάν και έχω αποδείξει περίτρανα ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με άλλους ανθρώπους), αλλά σημειωματάρια για πρακτικά θέματα της καθημερινότητας μου, και γενικότερα για τα θέματα που είχα ασχοληθεί κατά καιρούς.
Τα σημειωματάρια μου αυτά, περιμένουν μέσα στην σιωπή και στην σκόνη μάταια κάποιον να τα διαβάσει. Εκτός αυτού στην διάρκεια της αναμονής τους αυτής μπορούν να καούν, να σκιστούν, να βραχούν ή να χαθούν, καταστρέφοντας με την καταστροφή τους τις όσες σκέψεις κουβαλάνε.
Δεύτερο πρόβλημα είναι ότι πλέον είμαι κομπιουτεράκιας... όλα όσα κάνω τα κάνω μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή. Οπότε αναλογιζόμενος αυτά κατανοώ ότι είναι αναγκαίο να κάνω ένα μεγάλο βήμα στην ζωή μου και να περάσω τις σημειώσεις μου στο μεγάλο κοινόχρηστο σημειοματάριο του internet.
Σε άλλες εποχές μπορεί να φοβόμουν να το κάνω. Είναι πάντα δύσκολο να δημοσιέυεις σε δημόσια θέα τα προσωπικά σου. Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν θα μπορούσα να πω ότι πρόκειται για προσωπικά μου, ή ότι αυτό που κάνω είναι ακριβώς δημοσίευση.
Θεωρώ ότι το blog μου δεν είναι μεγάλης αναγνωσιμότητας και ότι αυτοί που με διαβάζουν  ή με γνωρίζουν είδη, ή τα όσα έχουν διαβάσει μέχρι σήμερα εδώ τους έχουν δώσει μια εικόνα για το ποιος είμαι και με το τι ασχολούμαι... οπότε θέλω να πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Εξάλλου είναι τεχνικές σημειώσεις και σημειώσεις αντίληψης του κόσμου, και τέτοιου είδους δεδομένα αξίζει να κοινοποιούνται, και να κουβεντιάζονται άλλωστε.
Θεωρώ ότι αυτή είναι η σωστή προσέγγιση... θα δείξει. Το πείραμα ξεκίνησε, και τα αποτελέσματα, (καλά ή άσχημα) θα φανούν.
Με εκτίμηση.
Χρήστος.

ΥΓ.Για το συγκεκριμένο project πήρα έμπνευση από το γυρίστε τον "Γαλαξία με Οτοστόπ".
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου