Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

Η χρονιά ξεκινάει.

Όσοι πήγαν διακοπές, (οι τυχερότεροι ανάμεσα μας) μαζεύουν αναμνήσεις, οι υπόλοιποι μαζεύουμε τα κομμάτια μας. Ανασυντασσόμαστε και επανεξετάζουμε τις επιλογές μας. Έτσι και εγώ. Έχοντας σχεδόν τελειώσει με το πορτοφόλιο του καλοκαιριού που μας πέρασε κάνω έναν αγώνα δρόμου για να μην υπάρξουν καθυστερήσεις... για να μην αφήσω καμία πόρτα ανοιχτή στο λάθος για να μπει στην ζωή μου.
Έχω πολλά πράγματα να σκεφτώ, για την δουλειά, την ζωή, και για την εκπαίδευση μου... με άλλα λόγια για τον υπολογιστή μου. Είχα την χαρά πριν 1,5 εβδομάδα να αποκτήσω καινούριο υπολογιστή και αφού έχω ρυθμίσει τον υπολογιστή να δουλεύει όπως επιθυμώ, και έχοντας περάσει τα προγράμματα και τα αρχεία που πρέπει... ετοιμάζομαι και εγώ για τις επάλξεις.
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή η ίδια ιστορία. Ξεκινάς δυναμικά και με αισιοδοξία την χρονιά σου, και καταλήγεις στο τέλος να ψάχνεις απλά κάπου να εναποθέσεις το τομάρι σου να ξεκουραστεί.

Δεν τρέφω αυταπάτες ότι κάτι θα αλλάξει αυτή την φορά... απλά ακολουθώ και εγώ τον κύκλο μου μέσα στον χρόνο, όπως κάθε άλλο ζωντανό πλάσμα.
Καλό χειμώνα να έχουμε...
Με εκτίμηση.
Χρήστος.



Album Pablo Honey 1993

When you were here before,
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so very special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

She's running out the door
She's running out
She run run run run...
run...

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...
Related Posts with Thumbnails