Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Ας συστηθουμε ακόμα μια φορα.

Καλησπέρα.
Ονομάζομαι Χρήστος Αλμ, και αυτή είναι μια μικρή επεξήγηση, για το ποιος είμαι, τι κάνω και το ποιες ακριβώς είναι οι εμμονές μου.
Καταρχήν να σας αναφέρω ότι είμαι φοιτητής Δημοσιογραφίας στην Γερμανία, και ότι κάποια στιγμή θέλω να θυμηθώ να προνοήσω να βγάλω και την κάρτα Δημοσιογραφίας μου. Δεν νομίζω ότι θα την πολυχρησιμοποιήσω, αλλά όσο να' ναι, μερικές φορές ξεκουνιέμαι από τον υπολογιστή μου, και βγαίνω για κανένα ρεπορτάζ σε real life, και μια κάρτα Δημοσιογραφίας αν μη τι άλλο σου λύνει τα χέρια.
Αρκετά από τα άρθρα μου ως Blogger, βρίσκονται στην ευγενική φιλοξενία του ελληνικού portal TheInsider.gr το οποίο μέχρι σήμερα με υπομονή φιλοξενεί το ταμπεραμέντο μου, κάνοντας την απαραίτητη υπομονή για τα γνωστά και μη εξαιρετέα καπρίτσια μου.
Εάν πάλι θέλετε να νιώσετε την καθαρόαιμη ανοησία που με διακρίνει, και την υπερβολή που ξεπερνάει κάθε όριο της σύνεσης, σας προτρέπω να πάρετε μια βαθιά ανάσα, κανένα μαλοξ για το στομάχι, και να επισκεφτείτε το προσωπικό μου Blog Exarchiasghost.blogspot.com.

Επειδή το στομάχι δυστυχώς δεν γεμίζει με ιδέες στην πραγματική ζωή, εργάζομαι ως  Web Developer, (εάν και εγώ θα το έλεγα πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης), και δραστηριοποιούμαι σε ότι μπορώ περισσότερο σε θέματα Ιστοσελίδων, Blog, Facebook, και Twitter και ίσως με ένα βασικότατο trouble shouting ως τεχνικός υπολογιστών.

Από ακτιβιστικής άποψης κάνω ότι μπορώ. πολλές φορές ξεχνιέμαι με το να βοηθάω καλούς σκοπούς, και ελπίζω να έχω εξασφαλίσει μια θεσούλα στον παράδεισο, (παρά την ακράδαντη και γνήσιοτατη πίστη μου στο Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας, Την καρμπονάρα με μανιτάρια, και φυσικά τον μεγάλο και τρανό Κθούλου, που παρά τις πολλαπλές μου εκκλήσεις ακόμα δεν έχει ξυπνήσει ο υπναράς για να πάμε για καφέ.

Αρκετά με τον παραλογισμό μου.
Καλώς ήλθατε στην κακόμοιρη και μίζερη ζωή μου.

Συνδεσμοι
Το κανάλι μου στο Youtube.
Το portal που με φιλοξενεί ανα καιρούς:




και φυσικά το email μου για όποιον το χρειάστει: Exarchiasghost@gmail.com
Με εκτίμηση.
Χρήστος Άλμ.
Related Posts with Thumbnails