Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

MME2 Το party, το Τρωκτικό... και ο άγνωστοςΧ.

Ήχησαν τα τύμπανα του πολέμου λοιπόν, και οι γενναίοι πολεμιστές αποφασίσανε να πουν όλη την αλήθεια ο ένας για τον άλλο, και τα Blogs επιτέλους με πρωτεργάτη το γενναίο Τρωκτικό, θα πολεμήσουν τους κρατικοδίαιτους Δημοσιογράφους. Βέβαια σε αυτό το σημείο για να πω την αμαρτία μου, αναφέροντας το Τρωκτικό, δεν ξέρω κατά πόσο μιλάμε για blog, αλλά αυτό είμαι σίγουρος ότι θα το μάθουμε στην πορεία.
Προς το παρόν πολύ φοβάμαι ότι θα είμαστε κομματάκι απασχολημένοι, αφού έχουμε να ακούσουμε τις αλήθειες του γενναίου αυτού Blogger που φυσικά αγωνίζεται για τα δικαιώματα μας, και πάνω από όλα για την αλήθεια.

Μέσα σε αυτήν την γιορτή της αλήθειας, ζηλεύοντας την ανιδιοτέλεια αυτών των πολεμιστών, θα προσπαθήσω και εγώ να τσιμπήσω μερικές αλήθειες, αλλά φυσικά ας δούμε τι αλήθειες θα ακουστούν, και τι αλήθειες μπορούμε να ψαρέψουμε.

Οι καλεσμένοι μας σε αυτή την γιορτή της αλήθειας είναι 3. Ο Τρωκτικός (ή νομίζω ότι το “οι Τρωκτικοί” ακούγετε καλύτερα στο αφτί), ο κος Τριανταφυλλόπουλος, (γνωστός και ως Ζούγκλας από το ομώνυμο portal) και ο μυστηριώδης άγνωστος Χ (ο οποίος θα μας μάθει μερικά πραγματάκια πως επενδύουμε στον διάλογο, και θα αναγκαστεί να αποχωρήσει από αυτήν την γιορτή της αλήθειας αφού η πρόσκληση του στο party θα μπορούσε να θεωρηθεί... ατυχής). Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι καλεσμένοι, αλλά οι κύριοι είναι οι επίσημοι καλεσμένοι της Γιορτής, και όσο να είναι θα πρέπει να γίνουν οι συστάσεις:

Τρωκτικό: Το ονομάζουμε έτσι από το ομώνυμο Blog www.troktiko.blogspot.com και όπως φαντάζομαι θα σας έχει τραβήξει αρκετές φορές την προσοχή. Εμένα πάντως μου την έχει τραβήξει την προσοχή και θα σας εξηγήσω το γιατί.
Το τρωκτικό είναι ένα δίστηλο Blog που δεν δέχεται σχόλια, και με ένα στυλ... κομματάκι pop θα έλεγα. Λέγοντας pop δεν εννοώ ότι τραγουδάει, αλλά ότι είναι popular, δηλαδή λαϊκής κατανάλωσης, (ή αλλιώς μοδάτο).
Η θεματολογία του αρχικά αποτελείτε από 3 βασικά θέματα:
1)Τα γενικού ενδιαφέροντος: (κουτσομπολιά, Αθλητικά, και ότι μπορεί να αποτελέσει γενικότερα άρτο και θέαμα...)
2)Τις καταγγελίες: λόγω ότι είναι ένα δημοφιλές Blog... έχει την ευχέρεια να μαζεύει καταγγελίες που φυσικά τις αξιοποιεί για να γίνετε η φωνή του Λαού.
3)Τα Ρεπορτάζ: Τα ρεπορτάζ είναι το ζουμί, αφού μια καλύτερη μελέτη των ρεπορτάζ αυτών μπορεί ίσως να προδώσει μερικά πραγματάκια παραπάνω για το γενναίο αυτό Blog. Πρώτα βέβαια θα πρέπει να μελετήσουμε την Τεχνική του...

Ερώτημα 1: Πως Εξασφαλίζει την επισκεψιμότητα του, το τρωκτικό;

Σίγουρα αυτό το ερώτημα έχει απασχολήσει πολλούς ενδυνάμει τρωκτικούς που περιμένουν το σύνθημα, από τον ένδοξο λαό, για να τον εκπροσωπήσουν... να γίνουν διάσημοι... να αποκτήσουν επιρροή και χρήμα... ο κόσμος να τους θαυμάζει... (και να βρουν και καμιά γυναίκα). Καλά νέα φίλοι μου. Τις Τεχνικές αυτές θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε εδώ.
1)μάζευε και ας είναι και ρόγες: Αυτή η τεχνική είναι δοκιμασμένη και αποδίδει καρπούς. Ουσιαστικά έχει να κάνει με τις συνεχείς δημοσιεύσεις.
Αναδημοσιεύσεις ή μη δεν έχει σημασία... αυτό που έχει σημασία είναι να είναι πολλές... πάρα πολλές. Εκεί ακριβώς στηρίζω και την θεωρεία μου, ότι δεν μιλάμε για τον Τρωκτικό, αλλά για τους Τρωκτικούς. Το Τρωκτικό είναι ένα blog που επι 24ώρου βάσεως βγάζει συνεχώς αναρτήσεις. Αυτό μπορείτε να το δοκιμάσετε μόνοι σας, κάτι μου λέει ότι θα κάνετε μια τρύπα στο νερό.
Αυτό που χρειάζεται είναι μια ομάδα, και μια ομάδα πειθαρχημένη. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει και πολλές ομάδες Blogger τόσο πειθαρχημένες. Προσωπικά τουλάχιστον αναγνωρίζω ότι ένα είναι το μόνο καλό μέσο πειθαρχίας... το χρήμα, (να σας θυμήσω ότι το Τρωκτικό δεν ειναι Κρατικοδίαιτο, και δεν βάζει διαφημίσεις). Οπότε εδώ σταματάω και σας αφήνω να σκεφτείτε τις παραπάνω σκέψεις μου... και ότι ανακαλύψετε, μην διστάσετε να το πείτε και σε εμένα οκ;

2)Σε ποιαν ανήκει αυτό το κορμί: Αυτά είναι κάτι διασκεδαστικά κολπάκια που εφαρμόζονται συχνά εντός του Τρωκτικού. Βγάζουμε την φωτογραφία μιας ημίγυμνης Τραγουδιάρας ή μοντέλας, και αναφέρουμε ότι μπλέχτηκε στο τάδε σκάνδαλο... αλλά η φάτσα της είναι καλυμμένη, και το όνομα της δεν φαίνεται. Οπότε αναγκαστικά κάνεις κλικ, και έτσι... και την περιέργεια σου χορταίνεις... και το ματάκι τρώει καλά... αλλά και το Τρωκτικό αποκτάει ακόμα ένα κλικ.

3)Η Τεχνική ΓΑΠ-Κανένα κλικ δεν πάει χαμένο: Ακόμα μια δοκιμασμένη Τεχνική του Τρωκτικού που αυτή την φορά αφορά την αναδημοσίευση. Υπάρχει ο άγραφος κανόνας μεταξύ χρηστών διαδικτύου, ότι όταν κάνουμε αναδημοσίευση αναφέρουμε και πηγή. Το κάνει αυτό και το Τρωκτικό, αλλά δυστυχώς ξεχνάει μια σημαντική λεπτομέρεια. Οι περισσότεροι, όταν βάζουμε ένα σύνδεσμο, τον φοντάρουμε, και κάνουμε κλικ στο κουμπάκι σύνδεσμος, για να βάλουμε και την διεύθυνση παραπομπής, γιατί ο Blogger ως γνωστόν δεν το κάνει αυτόματα. Αυτήν την λεπτομέρεια λοιπόν το Τρωκτικό δεν την κάνει. Λογικά το κάνει αυτό για έναν από τους 3 λόγους που θα αναφέρω παρακάτω:

3.1Το ξεχνάει...
3.2Δεν ξέρει πως να το κάνει.
3.3Το κάνει Επίτηδες.

Δεν ξέρω γιατί το κάνει, αλλά για όποιον λόγο και να το κάνει, εγώ μπορώ ελεύθερα να συνεχίσω στα οφέλη αυτής της Τακτικής. Όταν κάνεις μια αναδημοσίευση, και δεν ενεργοποιείς το σύνδεσμο στην πηγή, τότε αναγκαστικά ή όποια αναδημοσίευση ή παραπομπή του κειμένου οδηγεί σε εσένα, γιατί όσο καθαρογραμμένη και εάν την έχεις την πηγή, δύσκολα ένας συνάδελφος θα μπει στην διαδικασία να ψάχνει την αρχική ανάρτηση, οπότε, ο συνάδελφος Blogger γράφει απλά από που αναδημοσιεύει, και εσύ κάνεις ελεημοσύνη με ξένα κόλλυβα, κερδίζοντας περισσότερα κλίκς από ότι αξίζεις.

Ερώτημα 2: Πως απόκτησε την Αρχική του Δύναμη το τρωκτικό;

Και αυτό είναι μια καλή Ερώτηση, για την οποία δυστυχώς ακόμα δεν έχω κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Η απαρχές και η ιστορία του Τρωκτικού είναι καλά κρυμμένη πίσω από τις απόρρητες του πληροφορίες, και τις άπειρες αναρτήσεις, άλλα παρολάυτα βάση του τι έχουμε θα προσπαθήσουμε να δούμε πως απόκτησε την αρχική του δύναμη το τρωκτικό. Το να έλεγα ότι μέσα στις επιλογές είναι ότι είναι και το ότι ήταν έγκυρος, έντιμος, και δουλευταράς, κερδίζοντας την αγάπη του κόσμου, θα πρόσβαλε την νοημοσύνη όσων διαβάζουν αυτό το κείμενο. Ακόμα και εάν έχει αυτά τα προσόντα είναι ένα Blog που φτιάχτηκε με ένα στόχο... την επιρροή. Οπότε ένα τέτοιο Blog, είχε την ανάγκη να πάρει σύντομα κυρίαρχη θέση. Οπότε σκεπτόμενοι εκ του πονηρού, ορίζουμε τα παρακάτω σενάρια ως ποιο πιθανά:

Μέθοδος πρώτη: Κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε στο βουνό.
Είμαστε λοιπόν 4 φιλαράκια, και διαθέτει ο καθένας από ένα Blog δευτέρας επισκεψιμότητας. Και θέλουμε να φτιάξουμε ένα blog πρώτης (μεγαλύτερης) επισκεψιμότητας... τι κάνουμε;
βάση αυτής της μεθόδου, απλά εμείς οι 4 που φτιάξαμε το Blog αρχίζουμε να διαλάλουμε ότι “πω πω τι φοβερό, και επαναστατικό blog ανακαλύψαμε!(βάζουμε και μερικά θαυμαστικά παραπάνω, πατάμε και το Caps lock και είμαστε κύριοι). Φυσικά η δόξα μας δεν σταματάει εκεί. Εν αρχή φτιάχνουμε μερικούς κλώνους να συμφωνούν μαζί μας, και εν συνεχεία ορμάμε σε φορουμς διαλαλώντας μέχρι αηδίας... μπορούμε κάλλιστα να φτιάξουμε και group στο Facebook, με κεντρικό σύνθημα (Δεν είμαστε εμείς οι συντελεστές του τάδε...εμείς είμαστε οι fan του που έχουμε συγκλονιστεί από την φοβερή δουλειά που κάνει).

Μέθοδος δεύτερη: Γεννοβολάμε αναγνώστες (κάποιους καλούς αναγνώστες)
Η τεχνική αυτή έχει να κάνει, με την δημιουργία, λαϊκού ερείσματος εκεί που δεν υπάρχει. Καταρχήν κλείνουμε τα σχόλια, (μην τυχόν και αποκαλυφθεί ως άνθραξ... ο θησαυρός) και αρχίζουμε να στέλνουμε γράμματα στον εαυτό μας.
Άκρος αποδοτική μέθοδος, ιδίως όταν πρόκειται για σπόντες, (κάποιοι καλοί αναγνώστες μας...)

Μέθοδος Τρίτη:Τα χαρούμενα Botάκια.
Καλά όλα αυτά άλλα πρέπει να συμφωνούν και στατιστικά... θέλετε να το συνεχίσω; Νομίζω ότι αυτή την μέθοδο λίγο πολύ την ξέρουμε όλοι.

Αυτά απο εμένα για σήμερα. Αύριο θα γνωρίσουμε τον δέυτερο δύδιμο πύργο, προτού περάσουμε τελικά στον άγνωστο Χ και ξεκινήσει επιτέλους η Γιορτή της αλήθειας.
Τώρα που γνωρίσαμε καλύτερα τον πρώτο μας καλεσμένο, θα ήταν μια άκρως διασκεδαστική εξελιξή άυριο να γεμίσουμε παρόμοια Επαναστατικά και λογοκριμένα Blogs
Με εκτίμηση.
Χρήστος Άλμ
Για το Εξάρχεια Press.
Related Posts with Thumbnails