Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ




Γεια σας!

Είμαι ένα κουταβάκι που το μόνο που ζητώ είναι αγάπη και ζεστασιά. Δυστυχώς η οικογένεια που με φιλοξενούσε πριν λίγες ημέρες με έδιωξε. Ένα βράδυ λοιπόν που εβρεχε και εγω ετρεμα απο τον φοβο μου μια κοπέλα, άκουσε τα κλάμματα μου, με πήρε στην αγκαλιά της και με φιλοξένησε. Με φρόντισε όσο μπορούσε και με πήγε στο γιατρό. Εκεί έμαθα ότι δεν είμαι ημίαιμο αλλά διασταύρωση με boxer. Ο γιατρός είπε πως είμαι περίπου τεσσάρων μηνών και θα γίνω ένα μεσαίου μεγέθους σκυλί και ότι θα είμαι πολύ καλός φύλακας! Η κοπέλα που με φροντίζει όμως επειδή έχει ήδη άλλα δύο σκυλάκια στο σπίτι της, της είναι δύσκολο να με κρατήσει. Γι αυτο μαζί, ψάχνουμε ένα σπίτι για να υιοθετηθώ!

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και εύχομαι να γίνω συντροφιά σας!



Τηλ επικοινωνιας 694-8778128
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου