Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2009

Απο μικρός είχα ένα όνειρο.



καλησπέρα αγαπητοί μου αναγνώστες.
Το αυριανό κάλεσμα... εάν και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως τα μοναδικά μου Φιλοσοφικά party δεν το διοργανώνω εγώ... εγώ απλός σας καλώ, γιατί θα είμαι και εγώ εκεί, και σας θέλω και εσάς κοντά μου, τον καθένα για ξεχωριστό λόγο για τον οποίο τον διαβάζω άλλωστε και με διαβάζει.
Όπως σας είπα πριν... από μικρός είχα ένα όνειρο, που μια ζωή λαχταρούσα να το δω να εδραιώνεται. Ουσιαστικά λαχταρούσα έναν φάρο. Αυτό που θα μπορούσε να δείξει τον δρόμο σε όσους θέλουν να κάνουν κάτι καλό για την κοινωνία τους. Η αφορμή που θα μας ένωνε, που θα μας έδινε τα απαραίτητα ιδανικά, και τα εφόδια στους Εθελοντές παγκοσμίως να ενωθούν Κάτι ποιο δυνατό απο κράτη και απο θρησκείες την δύναμη που θα ξανά ονόμαζε πράξη τιμής την προσφορά προς τον συνάνθρωπο, και τον αγώνα για ένα καλύτερο αύριο
Ξέρετε με πληγώνει αυτό.
Νοιώθουμε περήφανοι για το που γεννηθήκαμε, για το ποια αθλητική ομάδα προσκυνήσαμε, για ποιο θεό μισήσαμε τον αλλόθρησκο, και για ποιο τόπο μισήσαμε τους πάντες. Υπάρχουν όλες οι δικαιολογίες και οι ετικέτες στον κόσμο που θα μπορούσαν να εκθειασουν κάθε αρρωστημένη πράξη μας, ενώ το ότι θέλουμε να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο, το λέμε ψιθυριστά λες και είναι αρρώστια.... και αυτό είναι κρίμα.
anyway. Είπα πολλά και μάλλον σας κούρασα. Οπότε ας περάσω στο παρασύνθημα:

Αύριο λοιπόν υπάρχει ένα Event:

Την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου στις 18:00–20:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η Τελετή της Ιδρυτικής Διακήρυξης της Βουλής της Κοινωνίας των Πολιτών, στην Παλαιά Βουλή στην Αθήνα, με τη συμβολή 63 Μη Κερδοσκοπικών- Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων από όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για έναν καινοτόμο θεσμό για τα παγκόσμια δεδομένα που δύναται να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις σε κάθε διάσταση της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής της χώρας μας.

Έχω μελετήσει όσο ποιο προσεκτικά μπορούσα την συγκεκριμένη προσπάθεια και έχω αποφασίσει να την στηρίξω γιατί με εκπροσωπεί

Προτείνω λοιπόν να την μελετήσετε και εσείς και να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.

Με εκτίμηση.

Χρήστος.


Για την ιστοσελίδα της προσπάθειας κάντε κλικ εδω.

Για το ανάλογο Group στο facebook καντε κλικ εδώ.

Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου