Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009

Φιλοσοφικό party. Tετάρτη 02/12/09 στις 16:00

Αγαπημένοι μου φίλοι.
Αυτή την τετάρτη θα μιλήσουμε για τα μαθηματικά, και για τον Θεό, και φυσικά για τους νεκρούς που κόστισε η γνώση που παρέχουν απλόχερα, (χωρίς Ευθύνη και σεβασμό) οι λειτουργοί του συστήματος Εκπαίδευσης στα κακόμοιρα τα παιδάκια μας.
Για να είμαι ειλικρινής θα εκπλαγείτε εάν ανακαλύψετε πόσο αιματοβαμμένο είναι το βιβλίο τα μαθηματικών που έχουμε σήμερα.
Οπότε θα ξεκινήσουμε από το 6ο αιώνα πΧ μέχρι τον 3ο αιώνα μΧ για να γνωρίσουμε από κοντά τα μαθηματικά της Αρχαίας Ελλάδας, θα προχωρήσουμε μετά στον Αραβικό κόσμο που έδωσε τα φώτα που φώτισαν λίγο τον σκοταδισμό του Μεσαίωνα, και μετά θα καταλήξουμε στην Ευρώπη που κατάφερε να διώξει το σκοτάδι και να ενώσει 3 πολιτισμούς στο αρχέγονο ποτάμι της γνώσης. Όλα αυτά σε ιστορίες με Θεούς, με Νεκρούς, και με πολλούς Ήρωες.
Λοιπόν; Αντέχετε; ή Θέλετε να μείνουμε στους τύπους;
Τα σέβη μου.
Σημείο συνάντησης η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Πατησίων 70 με Κότσικα Γωνία). Παρακαλώ οι προσκεκλημένοι να κουβαλάνε μαζί τους τα εξής:
  1. 1 μολύβι.
  2. 1 χαρτί.
  3. 1 μαύρο ντοσιέ που θα τα βάλουν μέσα, (το χαρτί και το μολύβι)
  4. Και οτιδήποτε θα σας κάνει να μοιάζε τε ύποπτοι (Μαύρα γυαλιά, αλλήθωρο βλέμμα φωτογραφική μηχανή χαρτοφύλακα κτλ κτλ.

Σας περιμένω εναγωνίως.

Θεωρώ ότι θα τιμήσετε την πρόσκληση μου.

Όποιος επιθυμεί τηλ. επικοινωνίας παρακαλώ να μου στείλει Email.

Τα σέβη μου.

Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου