Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009

Από τον εχθρό σου με αγάπη.

Προσπαθείς να σώσεις το σπίτι σου... μα ξεχνάς πόσο καλή παρέα μπορεί να σου κάνει ένας συγκάτοικος.
Προσπαθείς να σώσεις τον τρόπο ζωής σου... μα φοβάσαι να τον μοιράστεις με κάποιον που ενδιαφέρεται να τον μάθει.
Φοβάσαι τους εχθρούς... μα εδώ και καιρό έχεις διώξει από κοντά σου τους φίλους σου.
Φοβάσαι οτιδήποτε δεν σου μοιάζει... μα εδώ και καιρό φοβάσαι αυτό που βλέπεις στον καθρέπτη.
Μιλάς για Εξουσία... και εγώ σου μιλάω για ευθύνη.
Μιλάς για περηφάνια... και σου απαντώ για Θλίψη.
Μιλάς για Ηρωισμό... και σου μιλώ για πόνο.
Άλλο εσύ και άλλο εγώ; Όχι...
Και οι δυο ξέρουμε να φοβόμαστε, ξέρουμε να πονάμε, και που και που θυμόμαστε και να χαμογελάμε.
Και οι δυο είμαστε θύματα ενος κόσμου που πήγε στραβά. και οι δυο αναπνέουμε τον ίδιο μολυσμένο από καυσαέρια αέρια. και οι δυο πίνουμε νερό με τοξικά.
Αυτοί που κλέψαν την μπουκιά σου, αυτοί κλέψανε και την δικιά μου.
Στον δρόμο δεν φοβάσαι μόνο εσύ να περπατήσεις, φοβάμαι και εγώ, φοβάται και αυτός που πίσω από τα μεγάλα σου λόγια κατά βάθος τον φοβάσαι επειδή δεν σου μοιάζει.

Εγώ σε ακούω... περιμένω να μου πεις, μα πρέπει να με ακούς και εμένα. Αυτό το λέμε διάλογο. θυμάσαι; Κάποτε μια σβάστικα τον καταπλάκωσε και από τότε είναι θαμμένος
Θαμμένος κάτω από σφαίρες και από πτώματα, από περηφάνιες, θεούς και εορτές. Φυλακισμένος διάλογος κάτω από το χώμα, με δεσμοφύλακες φριχτούς ροπαλοφόρους, και μηχανόβιους μισθοφόρους με καλασνικοφ.
Υπάρχουν και δικαστές εκεί.
Υπάρχουν και γραβάτες...
Γραβάτες με χρώματα και μάρκα... λάβαρα αυτών που τρώνε το ψωμί των άλλων.
Αυτών που υπογράφουν θάνατο... και απαιτούν και σεβασμό.
Λες και ο σεβασμός μπορεί ουδέποτε να απαίτηθεί, λες και είναι κάτι που ουδέποτε το άξιζαν.

Είμαστε το ίδιο. και οι δυο προσπαθούμε..
Με την διαφορά ότι εσύ τους πίστεψες και ονόμασες εχθρό εμένα.
Δεν πειράζει...
Στο επόμενο σου πόλεμο κράτα μια σφαίρα και για εμένα... ευκαιρία να τα πούμε και λιγάκι ε;





Υ.Γ.Αφιερωμένο σε αυτούς που πιστεύουν στον πόλεμο και στο μίσος.
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου