Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2009

Η νύχτα του Ντεντέκτιβ Φάντασμα.

Έχω πολύ δουλειά μπροστά μου, και το κακό είναι το αυχενικό μου με τρελαίνει Στην ανάρτηση που είχα κάνει σήμερα Αυτοκτονίες και ψέματα... οι δύο Θανάσιμες πληγές της κοινωνίας
που αφορούσε την είδηση ότι Δ.Η.Ε. απέτρεψε την ομαδική 14 ατόμων, ο ιδιοκτήτης του Blog Άνεργοι Δημοσιογράφοι, ο οποίο πλέον με τιμάει με την παρουσία του ως αναγνώστης με προέτρεψε να ακολουθήσω τα χνάρια του κου. Scooterakias, και ακολούθησα την συμβουλή του. Ακολουθώντας τα ίχνη αυτού του μυστήριου κύριου, ανακάλυψα ότι ο εν λόγω κύριος εκτός από την αγάπη του για τα Scooters όπως φαίνεται άλλωστε έχει και ένα ακόμα πάθος. Το πάθος του κου.Scooterakia είναι το να μελετά την Δ.Η.Ε (Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) και ποιο συγκεκριμένα το βίο και την πολητεία του Διευθηντή της του κου.Σφάκα. Εδώ είναι το άρθρο του ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ και σας προτείνω ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε. ο λόγος που δεν το δημοσιέυω στο Blog μου είναι ότι όπως πρόσεξα, δεν έχει δημοσιευτεί σε κανένα(με εξαίρεση το Απολίτιστο Στέκι που έχει αναρτήσει ένα απόσπασμα), blog μόνο σε Forums και στο Athens indymedia, και εάν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι πολλά απο αυτά που λέει θα έπρεπε να τα εξακριβώσω, και μερικά να τα σουλουπώσω, δεν θα ήθελα να προτοτυπήσω... τουλάχιστον όχι ακόμα. Στο ενδιαφέρον άρθρο του έχει αφήσει το Email του: scooterakias@hush.com το οποίο δυστυχώς έχει απενεργοποιηθεί.. κρίμα... φαίνεται πως έχει υλικό στα χέρια του.
και αφού δεν μπόρεσα να τον βρω, θα χρειαστεί βάσει όσων λέει, να ακολουθήσω τον δύσκολο δρόμο συλλογής Πληροφοριών

Υπάρχουν και άλλα 2 θεματάκια που τραβήξαν την προσοχή μου. Το ένα αφορά την Επιτροπή Ανταγωνισμού που τον Φεβρουάριο του 2009 είχε προκαλέσει την Απεργεία πείνας του Θύματος Καρτέλ Θεόδωρου Τενέζου. Την Είδηση την διάβασα στο TVxs και έλεγε τα εξής:

Τη δεσπόζουσα θέση που θα αποκτήσει ο όμιλος των Ελληνικών Πετρελαίων με την εξαγορά του δικτύου ΒΡ επιχειρεί να ελέγξει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, θέτοντας όρους και προϋποθέσεις για την εξαγορά του δικτύου.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού υποχρεώνει τη νέα εταιρία να μεταβιβάσει 95 πρατήρια σε άλλες εταιρίες σε Κρήτη, Δωδεκάνησα και Λέσβο, ενώ η νέα εταιρία θα πρέπει να επιτρέπει σε άλλες να χρησιμοποιούν στους παραπάνω νομούς της αποθήκες της.

Πηγή: skai.gr

Το μυστικό της υπόθεσης είναι ότι ένας από τους κύριους Αντιπάλους της Επιτροπής Ανταγωνισμού είναι η Ένωση Βενζινοπωλών Ελλάδος, και θεωρώ αυτό περιπλέκει τα πράγματα. Οπότε πρέπει να ρίξω μια ματιά στις λεπτομέρειες για να κατανοήσω το πόσο τους αφορά, και ποια είναι η στάση τους στο θέμα. Σημείωση: Η Ένωση Βενζινοπωλών όπως και αρκετοί άλλοι (θύματα καρτέλ συνεργάζονται με την ΜΚΟ StopCartel ή οποία ήταν απο την πρώτη στιγμή στο πλευρό του κου.Τενέζου.

Τέλος υπάρχει και κάτι ακόμα που με απασχολεί, αλλά γι αυτό θα μιλήσω μόλις θα έχω κάτι απτό στα χέρια μου.
Δύναμη μου είναι η θλίψη...
Τα σέβη μου.

Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου