Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009

Στοχασμός Πολιτική.

 aw2

Ετοιμαζόμουν να ρίξω την σκιά μου ακόμα μια φορά, όταν ενημερώθηκα για την παρουσία μια ανάρτησης στο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ το οποίο έχει κεντρίσει την προσοχή μου εδώ και καιρό. Ο τίτλος της ανάρτησης ήταν "Ας ανάψουμε ένα τσιγάρο και ας περιμένουμε τα χειρότερα" το οποίο με αφορμή μια τελευταια μου ανάρτηση, έκανε μια εκτενή αναφορά στο ιστολόγιο μου, (καλύτερη από αυτή που θα μπορούσα να κάνω εγώ για το ιστολόγιο μου. Η αναφορά ήταν τόσο καλή που εάν δεν με ήξερα, μπορεί και να με συμπαθούσα.

Ο κύριος Νάσος όπως έχω ξανά αναφέρει, έχει κερδίσει τον σεβασμό μου για όλη του την προσπάθεια και τον θεωρώ από την ιδιαίτερη πάστα ανθρώπων, που κατορθώνουν με μια πένα και ένα πληκτρολόγιο να αλλάζουν κάτι σε αυτόν τον κόσμο. Ως φόρο τιμής γι αυτήν την ευγενική΄χειρονομία, ενώ δεν είχα αγαπημένα μέχρι σήμερα, θα τοποθετήσω στο blog μου αγαπημένα μονό και μόνο για να τοποθετήσω το ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉ, αφού αυτό είναι κάτι το οποίο το επιθυμούν ως συμπαράσταση στον αγώνα που δίνουν.

Ας γυρίσουμε στα δικά μου όμως, τις θλιβερές λεπτομέρειες που θα μας επαναφέρουν στην πραγματική μου υπόσταση. Η όποια καλή αναφορά για εμένα με πληγώνει, αφού δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα Στην ουσία είμαι μια σκιά. ένα αδρανές διαδικτυακό φάντασμά, που μετρά την λύπη, και περιμένει να εισπράξει, την ευθύνη που του αναλογεί.
Γι αυτό άλλωστε με έχω αφοριστεί.
οτιδήποτε άλλο θα ήταν όμορφο..

...απλά δεν θα ήμουν εγώ.
Τα Σέβη μου και τις ευχαριστίες μου στον κο Νάσο.
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου