Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2009

μερικές σκέψεις πριν από το μακροβούτι...

Αγαπητοί αναγνώστες μου.
Σήμερα ο καιρός είναι βροχερός και αυτό σημαίνει ένα πράγμα για ένα φτωχό Φάντασμα σαν εμένα... Αυχενικό.
Και αφού ο ύπνος δεν με πιάνει επιτρέψτε μου να σας ταξιδέψω σε μέρη που όλοι μας έχουμε ξεχάσει μερικές σκέψεις, και πρέπει κάποια στιγμή να τις ζητήσουμε πίσω.
Καταρχήν επιτρέψτε μου να αφήσω έναν ταπεινό χαιρετισμό στους μέχρι σήμερα συνταξιδιώτες μου που δεν δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ μαζί τους, παρά την πιστή παρέα που κρατήσανε μέχρι σήμερα στα νυχτερινά μου ταξίδια:

Άνεμος: Ο Άνεμος είναι ο έντιμος Θεματοφύλαξ των Ενωμένων Bloggers και εάν μη τι άλλο, ένας σκεπτόμενος και ενεργός Πολίτης, ένας καλός φίλος, και ένας Φιλόζωος Blogger. Έχει στις λέξεις του αυτό που απουσιάζει από εμένα... πάθος, και όσο να είναι, αξίζει να τον διαβάζετε.

Marianna on ice: Φύλακας άγγελος του Άνεμου, και δική μου συνταξιδιώτισσα Αυτό που μου προκαλεί συμπάθεια είναι ότι το Blog της είναι μια μικρή Αγγελία. Είναι μια αναρτημένη αγγελία που χάσκει ακόμα χωρίς να έχει βρεθεί αντίκρυσμα "Ζητείται ελπίδα". Φυσικά αυτό που θα μάθουμε όλοι μας με τον καιρό είναι ότι... Δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Πάντως το θετικό με την Μαριάννα μας είναι ότι από μικρή πάντα τα έβλεπε σκούρα τα πράγματα, οπότε θεωρώ ότι βλέπει τον κόσμο με την σωστή οπτική.

Οι δυο τους πολέμησαν σε αρκετούς αγώνες... στο πλευρό του Θοδωρή Τενέζου, ενάντια σε διεφθαρμένους εξουσιαστές, στο πλευρό των κατατρεγμένων, εναντίων των Σαδιστών... μια ζωή γεμάτη αγώνες... δυο συνταξιδιώτες άξιοι να διαβαστούν, και να κατανοηθούν.


Εάν προσέξατε έκανα κάποιες μικρές αλλαγές στο blog μου... συγκεκριμένα επέτρεψα συνδέσμους στις αναρτήσεις μου και τοποθέτησα αντιδράσεις. Όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τίποτα άλλο παρά μόνο με την κατανόηση, προσπαθώ να έχω την πλήρη εικόνα, και την καλύτερη δυνατή ενημέρωση.

Θα το θέσω λίγο ποιο διαφορετικά. Δεν έχω την διάθεση ούτε τον χρόνο να αλλάξω κάτι στον κόσμο, και αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να λύσω μερικές απορίες στον εαυτό μου, και να ακολουθήσω ήσυχος τον δρόμο που μου αναλογεί.

Οπότε στην αναζήτηση μου, είστε ευπρόσδεκτοι να μου κάνετε παρέα.
Δύναμη μου είναι η Θλίψη.
Τα σέβη μου.
Related Posts with Thumbnails

Αρχειοθήκη ιστολογίου